Uncategorized

Prietenii vin si pleaca dar fratii raman in veci frati…

Prima papusa o primeam in clasa a – VI – a…eram asa de mandre amandoua…erau printesele noastre…cat ne a mai evitat Mos Craciun…in fiecare an ne promitea ca ne va da cadoul mult dorit…fiecare zi era un motiv de bucurie pentru noi..ne aveam oricum una pe alta si asta conta…ne sustineam si ne iubeam foarte mult…cantam…cantam impreuna de fiecare data cand aveam ocazia…nu ne distingeai vocile…eram una si aceeasi…multi ne confundau…paream gemene…

Mai tarziu eu am plecat la liceu iar ea a ramas acasa cu parintii, de abia asteptam sa ajung acasa la sfarsit de saptamana sa stam pe scarile casei sa ne povestim…imi e asa de dor de zilele acelea..de fiecare data era alaturi de mine si chiar daca era mai mica decat mine nu ezita niciodata sa ma sfatuiasca…

La liceu avea multi admiratori,avea si de ce, era fata plina de personalitate, cu zambetul pe buze de fiecare data si plina de viata.Mi a umplut zilele si chiar imi dadea cate o lectie de viata de fiecare data..O port cu mine in suflet si niciodata nimeni nu i va lua locul..prietenii vin si pleaca dar fratii raman in veci frati…si este prezenta cu mine mereu,in orice zi din viata mea..imi da putere sa merg mai departe si ma ridica cand sunt la pamant…chiar daca ma vegheaza de acolo de sus…te iubesc floricica  mea …

Un gând despre „Prietenii vin si pleaca dar fratii raman in veci frati…

Lasă un răspuns

