Uncategorized

Poveste fara sfarsit…

Ca intr-o poveste din copilarie „a fost odata ca niciodata” ca daca n-ar fi nu s-ar mai povesti, sfanta zi de 8 mai 1886 in care farmacistul John Pemberton a preparat pentru prima data licoarea devenita azi marca de referinta in industria mondiala de comunicare.Cat sa fii avut noi pe vremea aia?Eu sigur dadeam cu minus…

 Intre timp lumea a inceput sa o cante,ursii polari s-au apucat sa farmece copiii cu ea in preajma sarbatorilor iar eu mi-am adus aminte de unul dintre primele spoturi care mi-au marcat copilaria, ce vremuri…

Intre timp oamenii au alte asteptari cand vine vorba de emotie…sa zicem ca ni se trage de la noile desene animate, o marca buna spunand o poveste frumoasa.

O marca buna spune insa si povesti neasteptate, pentru consumatorii profesionisti de jocurile de calculator imaginile de fata sunt mai mult decat familiare, stim cu totii acest joc care este foarte violent,si cand am vazut spotul nu te astepti ca totul sa fie intors la modul pozitiv, deci iar emotie…o poveste despre optimism…

Au  construit atat incat nu te deranjeaza , nu zici niciodata pleaca de aici ca este prea mult,este coca cola…o alta perspectiva a jocurilor pe calculator.

Tu cu cine faci banking?

 Si cireasa de pe tort…nu cred ca ne vom plictisi vreodata de spoturile lor.

Un gând despre „Poveste fara sfarsit…

Lasă un răspuns

