Uncategorized

Cu nimeni nu te-as inlocui…

Se spune ca vocea este oglinda sufletului…iar melodia noastra este oglinda sufletelor noastre…tot ceea ce simtim unul pentru celalalt,primul inceput…sentimentele…,primul sarut…,dorinta…,toate acestea le retraim in momentul in care ascultam melodia noastra,cata putere poate avea sunetul acelei melodii…linia melodica,versurile ma fac sa retraiesc totul si sa te iubesc si mai mult in fiecare zi…inima mea incepe sa bata mai tare iar timpul parca se opreste in loc iar eu te simt langa mine, aceeasi privire blanda ca in prima zi cand ai intrat in viata mea,simpla atingere care ma facea sa vibrez…vocea ta blanda…acel sunet impecabil..nu voi uita niciodata..

Soapte..melodia noastra…cea care ne face sa retraim toate acele momente minunate…de fiecare data cand concerta Dj.Project in Pitesti nu ezitam sa o ascultam,nu am pierdut nici un concert al fostei cantarete de la Dj.Project,pentru cei care nu stiu melodia o voi posta aici.

In materie de tehnologie nimeni nu te intrece…iti place la nebunie sa vezi tot ce a aparut, ti-ai achizitionat noua serie N55 iar mie mi-ai luat un N75 de la Asus,sa putem vorbi seara cand ajung acasa,mare diferenta nu este intre ele, un design ceva mai neobişnuit, cu boxe cu incinte şi difuzoare mari plasate sub ecran, difuzoarele fiind puternice, frecvenţele joase produc vibraţii la volum mare ,dar şi cu un subwoofer vândut separat pe care tu l-ai plasat langa televizor , echipat tot cu tehnologia Instant-On care asigură o autonomie de până la 14 zile si la un pret accesibil mi-ai zis tu.Eu nu prea retineam detaliile tehnice dar tare fericita eram cand te vedeam multumit pe tine de minunatia achizitionata mai ales ca nu trebuie sa ti mai iei un alt sistem audio separat.

Cu siguranta oriunde as asculta melodia  noastra sunetul acela nu poate fi inlocuit de nici un alt model de laptop si nu m-ar face sa retraiesc intens acele momente de neuitat.Ador felul tau de a fi…esti sufletul meu si nu te-as putea inlocui vreodata cu altcineva.

update 14.24

Articolul participa la concursul SuperBlog 2011 etapa nr.1

Lasă un răspuns

