Uncategorized

Nerabdare,emotii,bagaje…se apropie concediul!!!

De-abia astept vacantele!!! Concediul de odihna.., una din cele mai frumoase perioade ale anului.Cum anul acesta nu prea am apucat sa plec pe undeva in concediul din vara, mi-am propus ca in iarna sa nu mai ratez nici o sansa..m-am gandit la Austria…sa schiez.Am auzit diverse pareri impartite,unele bune altele rele despre aceasta locatie insa eu vreau sa incerc,si m-am gandit la un sejur de 7 zile.

Emotia aceea inainte de calatorie…fluturasii din stomac…nerabdarea…cand de-abia astepti sa pleci…bagajele…intotdeauna ai impresia ca uiti cate ceva si niciodata nu e de ajuns..te trezesti la locatie ca inca ai uitat sa iti pui una alta in bagaj,sa iti incapa, nu e ca si cum te-ai muta cu totul, cu toate ca daca l-ati vedea pe prietenul meu asta ati crede, dar trebuie sa ai strictul necesar cu tine.Prietenul meu este foarte uituc,daca nu-i pun eu in bagaj ce ii trebuie el uita si odata ajunsi la destinatie ma intreaba daca i am luat una alta,cred ca modelul este cunoscut…

Cum ai nevoie de atatea lucruri pe care trebuie sa le iei cu tine,eu m-am gandit ca ar fi timpul sa-mi achizitionez de aici un set de trolere pentru mine si prietenul meu si doua genti de voiaj,imi par destul de incapatoare,pentru mine o geanta trebuie sa fie incapatoare..cand plec de obicei imi iau schimburi pentru fiecare zi ce trece, m-am mai gandit si la un rucsac pentru ca vom merge  sa vizitam imprejurimile si neaparat si geanta pentru cosmetice.Nu stiu cat voi avea nevoie de ea dar mai bine sa ai la tine tot ce-ti trebuie decat sa nu ai.Eu majoritatea cumparaturilor le fac din hipermarketul Real si ce imi place la ei este ca dezvolta campanii de loializare,iar bagajele American Tourister care vor corespunde necesitatilor mele, sunt de calitate si le voi putea achizitiona la un pret accesibil,ii recomand cu incredere…

Eu nu stiu sa schiez dar foarte mult imi doresc sa invat…doar niciodata nu e prea tarziu..o sa revin sa va povestesc cum a fost dupa ce ma voi intoarce din vacanta.De abia astept!

Articolul participa la concursul SuperBlog 2011 etapa nr.2

Lasă un răspuns

