Uncategorized

Placeri vinovate

A fost odata ca niciodata  un constructor italian de automobile sportive pe nume Ferruccio Lamborghini.Intr o zi s a dus sa il intalneasca  pe Enzo Ferrari  la fabrica Ferrari  pentru a i se plange de calitatea ambreiajului de la Ferrari 250  GT pe care il avea. Enzo Ferrari i a spus sa plece si sa conduca tractoare, pentru ca nu este în stare sa conduca automobile. Lamborghini s a intors la fabrica sa, a desfacut de la Ferrari-ul sau, si si a dat seama ca este produs de aceeasi firma care producea ambreiajul si pentru tractoarele sale. În depozitul sau a gasit un exemplar potrivit pentru ceea ce avea el nevoie si a rezolvat în acest fel problema. Furios pe comportamentul arogant al lui Enzo Ferrari, si a promis ca nu se va mai duce niciodată sa ii ceara acestuia ceva si ca il va bate prin construirea unei masini sport mai performanta. Astfel s a nascut ideea unei maşini sport Lamborghini,care mai tarziu devenea o marca renumita in industria automobilelor de mare clasa.

In timp pentru Asus puterea si eleganta se dezvolta sub  numele de Asus Automobili-Lamborghini VX7. Sasiul metalic extrem de rezistent, capacul aerodinamic si vopseaua neagra ii dau o noua infatisare asemenea bolizilor, construit pentru a reflecta sportivitatea si aspectul agresiv al modelelor Automobili Lamborghini. Inca nu am avut ocazia de a conduce un asemenea automobil dar  imi doresc foarte mult.

Vazand acest model Asus Automobili-Lamborghini VX7 m a facut sa mi reamintesc de una din placerile mele vinovate si anume aceea de a testa masini, momentul in care nu ai limite si simti ca traiesti.

Pentru mine…cand conduc…ma regasesc in intregime la bordul  unei masini…cand simt masina cum se comporta in diferite situatii..da ati ghicit…drive test…eu sunt o persoana calma, cumpatata dar cand vine vorba de pasiuni aceasta se numara printre favorite…o zi din „my guilty pleasure”…care ma umple de adrenalina…cand eu detin controlul si nimic nu ma poate da inapoi…aici am libertatea suprema…fara reguli ce nu pot fi incalcate.

De curand am urcat la bordul unui frumos Audi A4. Nu am sa pun acum o lista de detalii tehnice pentru ca ma plictisesc repede, prefer cutia manuala pentru ca o pot controla mai bine dar faptul ca am avut cruise control a facut drumul catre Brasov si inapoi mult mai usor.

Cu siguranta Asus Automobili-Lamborghini VX7 transmite entuziasmul masinilor sport si ma face sa-mi regasesc „placerea vinovata” de care v-am povestit mai sus.

Articolul participa la SuperBlog 2011-etapa nr.3.

Lasă un răspuns

