Uncategorized

Sa inceapa Aventuria!

Tin minte cand eram mititica ma uitam intotdeauna la caiac canoe…si la Ivan Patzaichin.Intotdeauna mi-am dorit sa incerc si eu acest sport,macar de curiozitate…si uite ca acum am ocazia…m-am decis sa-i fac o mare surpriza prietenei mele celei mai bune,iar acum la intoarcerea ei in tara sa o incercam si pe-asta,o vad ca pe o aventura a vietii noastre,am mai organizat genul asta de plecare,nu ar fi prima data si de fiecare data a fost foarte incantata si fericita …si cum cea mai buna destinatie ar fi Delta Dunarii m-am gandit ca acolo ar fi locatia ideala.Aventura noastra va include si un traseu in Brasov de montainbike.Ne vom lua prietenii si vom petrece momente memorabile de care ne vom aduce aminte mai tarziu cu mare placere…Sa inceapa Aventuria…

Ce poate fi mai frumos decat cararile muntilor strabatute de tine,echipat ca la carte,dispunand de un traseu bine delimitat si petrecand alaturi de cea mai buna prietena a ta si omul care ti-a schimbat viata si te iubeste neconditionat.Biciclete de inchiriat am gasit, echipamentele le vom inchiria tot de la Aventuria, aici am gasit cea mai variata gama de echipamente de inchiriat deoarece daca le-as cumpara sunt destul de scumpe,de-abia asteptam pentru ca suntem innebuniti dupa tot felul de experiente de acest gen.

Traseul pe care il vom urma este Mandra-Fagaras-Recea-Poiana Marului-Zarnesti-Rasnov-Brasov.

Si pentru ca prietenul ei este innebunit dupa delta,m-am gandit ca ar fi ideal sa ne inchiriem acolo si un caiac sit-in dublu pentru raurile line din Delta Dunarii.Baietii vor fi innebuniti…de-abia astept…

Una din aventurile vietii noastre ne asteapta acum, trebuie sa ne pregatim bagajele, nu am de gand sa stau prea mult pe ganduri,si nici prietena mea, de-abia astept sa-i vad reactia, cred ca va fi o experienta de neuitat.Maine vine din Anglia, si avand o vedere ca nu am mai vazut-o de 6 luni o sa avem ce ne povesti si de ce ne aminti.

Aventuria venim! Pregateste-te!!! Sa inceapa distractia!!!

Articolul participa la SuperBlog 2011 etapa nr.9

Lasă un răspuns

