Uncategorized

Procesoare versus neuroni

Ma adaptez la noile tehnologii si tin pasul cu ele…stiu ca procesorul este creierul oricarui dispozitiv modern…lumea este intr-o continua miscare…se va ajunge in momentul in care si calculatoarele vor avea constiinta…cum ar fi asta?

Un supercomputer poate stoca mai multa informatie decat creierul uman si poate calcula o ecuatie mai rapid, dar chiar si cel mai mare si cel mai rapid supercomputer nu poate egala puterea de procesare a creierului uman,cum ar fi sa ne putem folosi toate informatiile acumulate de-alungul vietii?se stie ca omul foloseste doar 3% din creier, dar cum ar fi sa-l putem folosi intru totul???

Nu am de ales, ma conformez mileniului 3.Gadget-urile sunt acum o parte din viata mea, unele isi indeplinesc atat de bine rolul incat, atunci cand apar schimba complet modul in care functioneaza lumea, de exemplu iPod-ul a ajutat mult la dezvoltarea industriei muzicale si a ajuns rapid un player extrem de popular.Acum o data cu aparitia tabletelor si a iPhone-ului si-a pierdut din avant insa are in continuare vanzari bune.Eu mi-am luat prin clasa a 12 a, tare mandra eram,sa-mi pot asculta si acum melodiile preferate cand vreau eu si unde vreau eu.

GPS-ul mi-a facut viata mai usoara, acum este o optiune inclusa la multe masini noi, telefoane, si daca este bine configurat si are harti la zi, pot ajunge oriunde fara probleme,conduc si eu de putin timp si am probleme cu orientarea in spatiu insa cu gps-ul la indemana nu-mi fac probleme,stiu ca nu ma lasa la greu.

iPhone-ul este unul din cele mai de succes dispozitive de la Apple, cu un echilibru constant intre design si tehnologie, imi place foarte mult inca nu am apucat sa mi-l achizitionez dar in viitorul apropiat imi doresc.

Router-ul wireless mi-a oferit libertatea de miscare, de a-mi muta calculatorul prin casa fara sa ma impiedic de cabluri si sa ma grupez cu mai multi vecini pentru a avea acces la internet mult mai eficient si un cost mult mai redus. L-am achizitionat prin 2006 si de atunci el tine pasul cu mine.

Gadget-urile imi usureaza viata, o data ce m-am obisnuit cu ele nu cred ca ma mai pot dezvata,asta-i mileniul lor…imi plac la nebunie…imi ofera un acces mai usor…si o viata mai usoara.

Articolul participa la SuperBlog 2011 etapa nr.12.

Lasă un răspuns

