Uncategorized

A fi sau a nu fi…autonom

Ma consider autonom prin simplul fapt ca pot gandi si am convingeri cu care pot realiza multe in viata mea.Din interiorul meu pleaca totul, am o dispozitie buna automat in ziua aceea tot ce fac imi merge bine, am o dispozitie proasta nimic nu-mi va iesi asa cum vreau eu. Ma simt libera pentru ca pot lua decizii pentru viata mea, dupa bunul meu plac, gandirea nu-mi este ingradita de nici un fel de idei, primesc multe sfaturi insa numai eu am dreptul de a alege tot ce este mai bun pentru mine si tot ce-mi ofera liniste si bucurie interioara.

Pot fi eu, datorita convingerilor mele si pot realiza multe numai prin ambitie si perseverenta pentru ca am libertatea de a alege si a lua deciziile care mi se potrivesc. Ma simt o persoana mobila pentru ca pot schimba trairile din viata mea prin deciziile mele, de multe ori proaste cateodata dar din greseli invata omul nu?Asa am zis si eu.

Si momentul in care ma simt autonom in adevaratul sens al cuvantului este cand conduc. Nimic nu se compara cu o plimbare la drum lung, ascultand melodiile mele preferate si cantand o data cu ele.Atunci ma simt pe deplin autonom, toata lumea este a mea.Mi-am dorit intotdeauna masina mea personala, pentru ca inca nu o am, nu pot decat sa inchiriez o masina,si pentru ca intotdeauna am nevoie de o schimbare in viata mea incerc sa conduc diferite masini pana voi ajunge la cea care imi place.Mi-o inchiriez de la Autonom Rent-A-Car.Imi place ca au 33 de locatii in 23 de orase si oriunde m-as afla imi pot schimba masina in functie de nevoile mele.

Eu decid daca vreau sa plec la munte si imi aleg o masina mai puternica si apoi imi reiau drumul spre mare si atunci imi aleg o alta masina din locatia unde sunt.Totul depinde de mine.Asta inseamna autonomie…sa poti lua decizii liber…

Articolul participa la SuperBlog 2011 etapa nr.14.

Lasă un răspuns

