Uncategorized

NH HOTELES “WAKE UP TO A BETTER WORLD”

„Wake up to a better world” mi-am dorit de mult sa pot simti acest lucru, sa ma trezesc din oboseala crunta intr-o lume mai buna. Ma trezesc mangaiata de roazele soarelui, port o camasa pe mine, inca nu-mi vine sa ma dau jos din pat, ma simt asa de bine aici..decoratiunile din aceasta camera sunt bine alese, ma simt atata de confortabil, mult mai bine decat acasa.Cam asa arata camera mea, unde ma aflu eu acum,sunt in Londra si am castigat un voucher de calatorie.Trebuie sa ma bucur de el.

Oamenii sunt foarte primitori aici, iti denota o buna dispozitie la fiecare pas, si reusesc sa-mi improspateze dimineata nu numai prin cuvinte dar si prin atmosfera de aici.Nu se face economie de zambet ci de alte produse ce pot dauna mediului inconjurator.Tocmai ce mi-am comandat micul dejun cu o cafea foarte aromata,servirea este perfecta, vreau sa mai revin aici.

Cei de la NH HOTELES detin 400 de hoteluri situate in 25 de tari din Europa printre care ne numaram si noi, in Bucuresti si in Timisoara, seful meu va fi incantat cand ii voi povesti despre acest hotel mai ales ca este tot timpul plecat la intalniri de afaceri si se cazeaza in aceste locatii dar si in strainatate.NH HOTELES ofera tehnologie de ultima generatie. Au lansat chiar si un mesaj „Wake up to a better world” prin care comunica intregii lumi, preocuparea lor pentru mediul inconjurator.

O actiune principala care mi s-a parut printre altele foarte interesanta este ca ofera gratuit clientilor din fiecare hotel gama de cosmetice „Aqua de la Tierra” , cu ambalaje oxibiodegradabile, astfel durata de biodegradare a ambalajelor devine de maxim 7 ani de zile, in loc de 400 de ani, cat este in prezent durata standard de biodegradare a unui ambalaj de plastic.

Este foarte interesant, sursele de energie sunt ecologice, au inceput sa instaleze si sa ofere gratuit oaspetilor sai puncte de reincarcare rapida pentru masini electrice, salile de conferinta pentru segmentul busines sunt foarte incapatoare,  aici iti poti comanda ca oaspete direct de pe website-ul lantului hotelier un „Calculator al emisiilor de carbon” prin care te poti informa despre impactul sejurului asupra mediului inconjurator ceea ce mi se pare deasemenea extrem de interesant.Si toate astea se intampla cu principalul scop de a proteja mediul inconjurator, imi place… o gandire foarte responsabila….

Privelistea este minunata va zic eu.Va recomand cu incredere, nustiu cum e acasa dar m-am uitat la ei pe site si urmatoarul popas va fi in Timisoara in cazul meu. Mi-a placut ce am vazut aici si as vrea sa fac o comparatie si cu unul din lanturile hoteliere din Romania.

Articolul participa la SuperBlog 2011 etapa nr.13.

Lasă un răspuns

