Uncategorized

Cumpara romaneste

Ce mi-a placut cel mai mult si imi aduce aminte de gustul copilariei este serbetul.Mai tii minte acea crema foarte gustoasa de diferite arome cu care mama te dezmierda dimineata?Ce masa copioasa aveam…De-abia asteptam micul dejun…cu unt si ceai gustos de flori de tei din gradina…Asta imi aduce aminte de gustul copilariei mele…si mi-e dor de acea dimineata insorita.O delicatesa tipic romaneasca, nustiu daca iti amintesti dar gustul serbetului era asemanator cu glazura de pe bomboanele fondante…alta specialitate tipic romaneasca.

Din pacate acum nu am mai vazut prin magazine serbetul mult asteptat, si tare imi doresc ca multe din produsele romanesti sa intre inapoi pe piata.Cand eram mica si viata parca era mai frumoasa, mancam sanatos, mancam romaneste, nu ca astazi cu produse pline de E-uri.

De ce sa mananc romaneste?

Pentru ca stiu ce consum, pentru ca imi aduc aminte de copilarie si de parinti si ma fac sa retraiesc acele clipe frumoase.Mancarea bunicilor este de neinlocuit.mirosul bucatelor in prag de Ajun, mirosul tocanitelor si al turtei facute in cuptor, sarmalele gustoase in prag de sarbatori….

Ce imi place este ca Hypermarketul Real chiar face ceva in acest sens si organizeaza campanii de promovare a produselor romanesti si ne incurajeaza sa cumparam romaneste oferindu-ne un sortiment cat mai bogat de produse romanesti, cu specific local, pentru a incuraja si  productia locala prin programul „Producem romaneste, vindem romaneste”.

Putem sustine si noi aceasta campanie prin programe similare, prin cumpararea produselor romanesti naturale si nu a celor importate, nici nu mai stiu ce mai mananc in ziua de azi. O mai putem promova prin participarea la diversele targuri cu produse tipic romanesti, de unde ne putem cumpara delicatese din carne, prajituri de casa, dulceturi, pe care le putem prepara si noi acasa.Avem calitate, aspect si pret…Dupa aceste calitati ne ghidam cand cumparam un produs…

Articolul participa la SuperBlog 2011 etapa nr.15.

Lasă un răspuns

