Uncategorized

Un partener de incredere

De mica mi-am dorit sa ma fac doctorita…intre timp,anii au trecut iar vremurile m-au schimbat pe mine ca om, m-au facut sa-mi dau seama ca cel mai mult si cel mai mult imi place sa creez.Dar nu orice, ci creatie publicitara.Mi-am dat seama ca talentul trebuie slefuit asa ca m-am apucat de DTP,Desktop Publishing sau in traducere libera tehnoredactare computerizata.

Bineinteles ca am terminat facultatea de Jurnalism,insa nu era suficient,asa ca m-am apucat de  niste cursuri de DTP.Si pentru ca aveam nevoie sa lucrez si acasa imi trebuia un laptop cu putere de procesare a unor documente destul de mari.Aveam nevoie de un partener de incredere care sa ma ajute si sa fie langa mine pe drumul pe care mi l-am ales.

Si acesta a fost doar inceputul unei lungi si frumoase prietenii…alaturi de partenerul meu de incredere Asus K53SV-SX428D.

Cu un design metalic stilat, fiind echipat  cu a doua generatie de procesoare Intel® Core™ si imbracat intr-o gama de culori eleganta bazata pe texturile de aluminiu noua serie X53SV mi-a oferit o combinatie impresionanta de tehnologie, stil si feminitate.Mi-a dat incredere in mine…si mi-a pastrat confidentialitate totala.

Grafica duala incorporata dar secondata de un puternic cip grafic dedicat imi ofera o multime de optiuni cand e nevoie de o procesare puternica, cand am nevoie sa lucrez in corel draw, sau in diferite programe computerizate pentru a crea diferite machete de bannere sau flyere.

Palmele mele nu au de suferit din cauza caldurii pentru ca poseda tehnologia IceCool ce te scapa de transpiratie cu toate ca inevitabil, ca orice dispozitiv electric caldura este canalizata si ghidata spre evacuare spre lateralul sistemului.

Ce imi mai place extrem de mult la acest model este ca dispune de autonomie, tehnologia Super Hybrid Engine, ce permite componentelor ce nu sunt utilizate sa nu consume curent. Procesorul care asteapta comenzi nu trebuie sa ruleze la frecvente maxime, cipul grafic ce editeaza texte nu are nevoie de functii 3D, iar sistemul de sunet ce nu reda muzica nu are nevoie de amplificare.

O autonomie de peste  25% ceea ce ma ajuta foarte mult cand sunt pe drum si am nevoie sa lucrez cateva ore bune.

Astfel partenerul meu Asus K53SV-SX428D imi este un partener de incredere iar alaturi de el fac primii pasi in aceasta lume a creativitatii.

Articolul participa la SuperBlog 2011 etapa nr.16

Lasă un răspuns

