Uncategorized

Platforma Llano

Din ce inteleg eu, AMD Llano este o platforma in care procesorul si nucleul grafic sunt integrate pe aceeasi pastila de siliciu.Cam asta inseamna platforma Llano.Proba asta pare sa avantajeze baietii…nu-i nimic baieti va prind din urma…

Avantajele acestei platforme permite aplicatii multimedia superioare, rezolutie foarte buna, autonomie foarte buna,de peste 6 ore si jumatate, performanta video 3D  superioara imbunatatita semnificativ, rezultate foarte bune in jocuri.

Calitatea aplicatiilor multimedia foto, audio, video este HD, precum si calitatea filmelor.

Pe ce PC mi-as dori sa folosesc aceasta platforma ?

Pai ca sa raman tot la AMD, mi-ar placea mult sa pot folosi aceasta platforma pentru ca am nevoie de rezolutie cat mai buna mai ales ca eu lucrez cu pixelii sa zic asa,lucrez in CorelDraw si am nevoie sa ma misc repede, sa am autonomie.

As alege HP Pavilion DV6 pentru ca este ceea ce imi trebuie, si este unul din primele modele implementate cu platforma Llano, este accesibil la pret,am parte de calitate superioara si noi inovatii in tehnologie, autonomie foarte buna pentru ca am nevoie sa lucrez mult si de multe ori am nevoie sa nu ma impiedic de fire, asa ca pot lucra linistita peste 6 ore deoarece bateria nu ma lasa la greu.

Cu aceasta platforma am o calitate foarte buna si a celor mai noi jocuri aparute pe piata, putere mare de procesare, miscare in timp real, nu mai patesc sa mi se blocheze imaginea pe desktop.

Am nevoie si de aplicatii foarte bune pentru a naviga pe internet si tehnologie superioara iar aceasta platforma Llano de la AMD imi ofera tot ce am nevoie in materie de inovatie tehnologica.

Jocuri? pai sa vedem, mie-mi place foarte mult Far Cry, Crysys si tot ce e nou in materie de jocuri.

Cred ca platforma Llano este cea mai buna alegere pe care o voi face cat de curand.

SuperBlog 2011, etapa nr.18.

Lasă un răspuns

