Uncategorized

Moda

Hm…grea ecuatie…cred si tu ai ajuns vreodata sa-ti pui intrebarea : „dar eu cu ce ma mai imbrac azi?”, cred ca fiecare dintre noi nu a scapat de aceasta intrebare.Si oricat de multe haine ai avea nu eziti sa-ti cumperi incontinuu. Moda este schimbatoare, gusturile nu se discuta, si fiecare se imbraca intr-un stil al lui.

Imi plac foarte mult tinutele casual, tinute lejere pline de feminitate. Adopt acest stil vestimentar pentru ca ma caracterizeaza si ma simt foarte bine, sunt eu si radiez de fericire. Ma imbrac in functie de starea mea.Eu nu stau prea mult pe ganduri cand merg la shopping, de obicei daca-mi place ceva imi cumpar acel articol vestimentar. Imi place sa combin utilul cu placutul asa ca in momentul in care ajung in hipermarket si-mi fac cumparaturile nu ezit sa trec si pe la raionul de imbracaminte si daca-mi place ceva imi iau.

Piesele vestimentare de baza mi le iau din magazine de imbracaminte, insa cand e vorba si de tricouri apelez si la hipermarket-uri, chiar de curand mi-am luat doua tricouri de la Hipermarket Real.In general ma uit la calitatea hainelor pe care le iau, caut sa fie din bumbac articolul vestimentar si sa-mi stea si bine.

Mi-ar placea sa gasesc in hipermarketuri o gama mai larga de modele, gen celor din magazinele de imbracaminte casual, mai multe culori, articole de jeans pentru toate varstele. Vad ca Hipermarketul Real se tine de cuvant si are diverse colectii fiind in pas cu moda in fiecare sezon. Preturile sunt acceptabile pentru buzunarul fiecaruia, acum depinde si ce anume vrei sa-ti cumperi.

Cand fac un cadou incerc sa gasesc un articol vestimentar nu foarte costisitor, care sa fie lejer de purtat si sa fie de calitate.Nu ma imbrac dupa ultima moda, ma imbrac cu ce imi place si cu ce ma simt eu bine.

Articolul participa la SuperBlog 2011 etapa nr.22.

Lasă un răspuns

