Uncategorized

Super monitoare

Acesta este momentul in care iti voi dezvalui marele meu secret. Eu lucrez mult cu pixelii, este ceea ce imi place la nebunie sa fac. Creez, dau viata imaginilor, stii ca o imagine poate spune multe despre o persoana, ajungand sa fie parte din sufletul tau. Cum de altfel iti faci o impresie la prima vedere cand faci cunostiinta cu o persoana asa si cartile de vizita pot spune multe despre tine ca persoana.

Sa va spun mai exact ce fac eu…pai lucrez in DTP, fac creatie si productie publicitara: carti de vizita, flyere, pliante, logo, etc. Eu transpun in imagini si cuvinte imaginea unei persoane, a unei firme si a obiectului de activitate.

Cea mai mare satisfactie pe care o am ca lucrez in acest domeniu este cand vad zambetul de multumire al clientilor mei, cand vad ca tot ceea ce au vrut sa scoata in evidenta mi-a reusit si imaginea afacerii lor este in crestere dar si imaginea lor ca oameni. Se stie ca multi sunt reticenti la mesajul pe care  vrei sa-l transmiti si atunci ai nevoie de o imagine serioasa despre tine.Si cum eu cred ca o imagine face cat o mie de cuvinte am sa va spun secretul reusitei mele.

O prietena de-a mea si-a deschis o firma de contabilitate si pentru inceput avea nevoie de carti de vizita. In acel moment ea a apelat la mine pentru ca avea incredere in mine ca va iesi ceva frumos. Si atunci am inceput sa creez..mi-a zis ca vrea o carte de vizita simpla, cu ceva culoare si datele cele mai importante.

Si acum am sa va spun secretul meu…detin un monitor Asus PA246Q cu un spectru de culoare extins cu panoul P-IPS.Acesta este echipat cu panouri P-IPS ce garanteaza 98% din spectrul RGB si este capabil sa redea peste 1,07 miliarde de culori, cu peste 30% mai mult fata de alte LCD-uri.

La imprimare a iesit exact asa:

Asus…sunteti cei mai tari!

Articolul participa la SuperBlog 2011 etapa nr.25.

Lasă un răspuns

