Uncategorized

Cadoul de Craciun Ideal

Iubitului meu ii plac schimbarile…Niciodata nu facem aceleasi lucruri in fiecare zi…Ii place sa ma surprinda iar mie imi place la nebunie sa fiu rasfatata.Anul acesta sunt Craciunita lui.Vreau sa-l surprind si sa se bucure pe deplin de cadou pentru ca o merita.Doar a fost cuminte…:d Imi place foarte mult ca este original si are stil.

II plac provocarile asa ca anul acesta Craciunita de mine m-am gandit sa-l provoc placut…asa ca mi-am luat inima in dinti si am inceput sa caut cadouri de Craciun..Am gasit aceasta minunata combinatie intre o sticla de vin pentru noi si o corabie semnificativa pentru relatia noastra pentru ca intotdeauna cand au fost momente urate in relatia noastra ne-a salvat corabia…am reusit sa mergem inainte chiar daca ne-a fost greu datorita increderii si respectului unul fata de celalalt.

In cosul de Craciun as mai pune si acest set cu acea masina de colectie pentru ca este un impatimit al masinilor vechi,ii place sa colectioneze multe modele de masini, are chiar si o colectie impresionanta.Pe mine ma uimeste de fiecare data, ii plac atat de multe lucruri si isi doreste atat de multe incat nu i-ar ajunge o viata sa le incerce pe toate.

Sunt o persoana foarte norocoasa ca-l am langa mine.Si pentru ca mosul sa fie multumit voi mai pune in cosul de Craciun si acest set de birou, pentru ca iubitului meu sa-i fie mult mai usor cand dicuta cu clientii, sa-si noteze in planificator fiecare intrunire sau programare,are tot ce-i trebuie pentru un birou, un glob pamantesc, un suport pentru agrafe sau alte obiecte de papetarie, un suport pentru a avea la indemana instrumente de scris, calculator pentru calcule diferite, precum si un ceas delicat ca el pentru a nu intarzia la intalniri.

Cadoul de Craciun ideal trebuie sa fie original si cu stil.

Anul acesta chiar merita cadourile acestea, este un om minunat.

Articol scris pentru SuperBlog 2011 etapa nr.26.

Lasă un răspuns

