Uncategorized

Organizatori

Este primul an in care particip la acest concurs recomandat de o buna prietena Ana,careia cu aceasta ocazie ii multumesc ca mi l-a recomandat si acum nu regret ca  am participat la aceasta competitie.Pot spune sincer, cand am intrat prima data pe pcnews mi-a fost chiar teama, mai ales la prima proba cand am vazut ceilalti participanti cum abordau tema propusa de sponsori si nu am crezut ca voi ajunge sa finalizez acest concurs.Dar m-am ambitionat si am incercat sa dau tot ce am avut mai bun in mine si iata ca am reusit sa merg pana la capat.Mi-au placut temele, foarte interesante,creative si mereu in schimbare.Am invatat multe lucruri noi cu toate ca aceste domenii ma depaseau am avut parte de o experienta frumoasa.In principiu eu sund de acord cu regulamentul, nu am intampinat probleme.

Ce as schimba?

In primul rand nu as opta ca voucherele castigate sa fie folosite doar intr-un singur magazin pentru achizitionarea unui produs ci as vrea ca voucherul sa-l pot folosi in toate magazinele partenere ale concursului.

As oferi materiale promotionale bloggerilor care au fost pana la finalul competitie alaturi de sponsori.

Ar fi ok sa stiu unde am gresit,si cum am fost punctata la fiecare tema in parte.

Cam atat,in rest e o competitie de nota 10.Mi-a placut sa ma numar printre jucatori si sper sa ma numar si printre castigatori.

Articol scris pentru SuperBlog 2011 etapa nr.33.

2 gânduri despre „Organizatori

Lasă un răspuns

