Uncategorized

ZorileStore – partea 2

Campania de la ZorileStore castiga din ce in cat mai multi adepti. Anul trecut nu am avut probleme cu modelul pe care l-am ales. Punct ochit, punct lovit. Anul acesta a trebuit sa imi schimb modelul ales ca nu mai era pe stoc modelul si marimea mea. In articolul precedent v-am lasat link catre perechea pe care vroiam sa o aleg.
Acum o sa va atasez alegerea nr2.
Imagine0762
Inevitabil compar aceasta campanie cu cea de anul trecut. Eu port 38. Papucii de anu trecut imi vin la fix, ar fi mers si un 38.5-39. Anul aceasta am zis sa mai incerc o data cu cat stiu eu ca port. Cand am primit mail ca trebuie sa imi schimb papucii, am ramas putin dezamagita. M-am uitat pe site sa vad ce mai au la marimea mea si nimic nu se potrivea cu stilul meu. Atunci am zis sa ma risc si sa iau un 39. Am gasit un model care seamana cu primul si lucru asta ma incanta. Cine acolo sus ma iubeste. Pentru ca acest model, marimea 39 imi este bun. Aceasta este si confirmarea mea ca trebuie sa cumpar cu un nr mai mare de la voi.
Recomand tuturor sa consulte tabelul de marimi si sa nu ia cuvant cu cuvant experienta mea in cea ce priveste marimea.
Sandalele le-am purtat numai prin casa, astept zilele calduroase de vara. Nu au trecut printr-un test riguros cum mi-as fi dorit. De asta am si intarziat cu scrierea articolului. Pot sa spun ca nu ma bat pe nicaieri, prinderea lor este sigura si nu mi s-a desfacut niciodata. Modelul este unul casual, aplicatiile de pe partea superioasa ii condera o eleganta specifica Greciei.
Imi place sa spun ca aceste sandala imi ofera o eleganta confortabila.

Lasă un răspuns

