Uncategorized

Viata sanatoasa la tine acasa

storcator_Hurom4Dimineti racoroase de toamna…un zambet de soare imi bate in geam…este ziua noastra…implinim doi ani…ma trezesc cu un miros imbietor de fructe proaspete…este ora 9.00 si inca nu vreau sa ma trezesc insa aroma diminetii imi mangaie pleopele. Incerc sa ma dezmeticesc…sotul meu este treaz deja…oare ce-o mai pune la cale? Deschid ochii si un trandafir ma asteapta sa-i zambesc, de-abia a inceput ziua si m-am trezit zambind, ma simt extraordinar, ma simt iubita..intr-adevar fericirea sta in lucruri marunte.
‘Buna dimineata soare!’ se aude glasul sotului meu…’micul dejun este servit la pat astazi’.
Ce crezi? un mic dejun sanatos intotdeuna este binevenit, asta da surpriza!
Un suc proaspat de fructe ma astepta sa-l degust, un miros puternic de fructe imi trezeste simturile, sotul meu s-a gandit la toate, a cumparat din gama Storcatoare de fructe din magazinul online de aici un storcator cu o noua tehnologie Slow Squeezing System de stoarcere fara frecarea si incalzirea sucului la viteze mari ci doar prin presare la rece la viteza mica reusindu-se astfel sa se pastreze culoarea si gustul natural al fructelor.Aceasta este noua tehnologie a storcatoarelor presare la rece.
Cu noul storcator Hurom Slow Juicer extragi de 6 ori mai multe vitamine si de pana la 2 ori mai mult suc decat in cazul utilizarii storcatoarelor traditionale.

Cu acest articol particip la SuperBlog 2013.

Lasă un răspuns

