Uncategorized

Doctorul personal al parului tau

Se spune ca frumusetea naturala intrece orice, oricat ai incerca sa maschezi ceva, naturaletea este cea mai frumoasa caracteristica a fiecaruia. Sunt adepta produselor Bio, mastilor naturale in principal, mi s-au intiparit mici obiceiuri din copilarie care de fiecare data au dat roade. Am avut o problema serioasa cu parul, in urma unui soc postraumatic parul a inceput sa-mi cada.Atunci am recurs la gama Gerovital Plant Tratament de la Farmec.Mai multe detalii gasiti pe facebook. sau pe twitter..Pot spune ca acest tratament a reusit sa-mi redea zambetul si de 1 an folosesc aceasta gama de produse si am mare incredere in ea.Frumusetea naturala vine din interiorul tau iar daca tu te simti bine asta se va vedea.De atunci sunt nedespartita de produsele Farmec.

Cu acest articol particip la SuperBlog 2013.

Lasă un răspuns

