Uncategorized

Gentile reimaginate

Gentile…accesoriul nelipsit al oricarei femei…un strop de eleganta in plus prin alegerea unei genti potrivite si vei fi remarcata, oricate ai avea nu te poti opri din cumparat, esti de acord cu mine? Fie ca este casual, office, de ocazie gentile ne reprezinta emotiile, bucuriile, trairile, fac parte din noi. Mi-ar placea ca geanta reinventata sa aiba mai multe intrebuintari. Ei bine ca sa nu ma plictisesc de acelasi model de geanta mi-ar placea sa aiba doua fete, prima fata sa fie geanta obisnuita pe care o poti purta pe umar sau cum vrei tu si daca o intorci sa fie alt model de seara,sa zicem ca o porti toata ziua cu tine si din lipsa de timp nu mai ajungi sa-ti schimbi garderoba si accesoriile, ei bine daca va avea doua fete, ai scapat de un stres si vei fi cu siguranta observata. Pentru mamici mi-ar placea ca prima intrebuintare a fetei sa fie casual iar a doua sa fie pentru o mamica grijulie care are tot ce-i trebuie pentru bebe atunci cand iese cu el sau chiar o intrebuintare si pentru tatici, doi in unu geanta pentru ea si pentru el pe post de mapa.
A doua intrebuintare a celei de-a doua fete ar putea fi si husa de laptop sau geanta office in care sa iti poti tine actele. Ar fi minunat sa se intample in viitor acest lucru si anume ca geanta sa aiba doua fete, sa o poti intoarce cand vrei tu. Ador gentile de piele, am o colectie impresionanta acasa, si majoritatea mi le achizitionez de la Reeija. Imi place acest magazin online pentru ca aici gasesti o gama diversificata de modele pentru toate varstele si ocaziile fericite din viata ta si de zi cu zi.Aici imi gasesc genti de dama din piele naturala care ma reprezinta 100%. Calitatea isi spune cuvantul, incercati si veti fi mai mult decat multumite.

Acest articol participa la SuperBlog 2013.

Lasă un răspuns

