Uncategorized

Vacanta perfecta la Straja

Aceasta proba imi este foarte draga, chiar sunt o impatimita a muntelui si statiunea mea de suflet este Straja. Aici imi petrec revelionul de cativa ani buni alaturi de prieteni dragi. Mancarea traditionala si frumusetile locului ma fac sa renasc de fiecare data cand le calc pragul.Suntem adeptii schiului…recunosc ca imi folosesc la maxim zilele petrecute aici.De obicei reusim sa stam o saptamana si ramanem incantati de fiecare data de meleaguri.Anul acesta chiar imi doresc sa ajung un weekend la Vila Alpin din Straja.Facilitatile oferite aici sunt pe placul nostru si pentru buzunarul oricui.As vrea sa incerc cele mai fascinante lucruri pe care le poti face : paint ball,activitati speo,rafting si sa ajung pe varful Straja unde te poti incarca cu multa energie pozitiva. As vrea sa incerc si tiroliana pentru ca imi plac provocarile la inaltime.Va fi un weekend perfect alaturi de prietenii mei.

Articol scris pentru SuperBlog 2013.

Lasă un răspuns

