Uncategorized

Care este adevaratul secret al seductiei?

Aceasta proba ma duce cu gandul la parintii mei si cum au reusit sa se cunoasca, lucru care in ziua de azi rar se mai intampla. Si-au schimbat privirile, si-au zambit si au stiut ca vor fi toata viata impreuna. Cum a reusit tatal meu sa o cucereasca pe mama mea? Fiind un barbat cu bune maniere, a stiut foarte bine sa nu strice prin vorbe momente frumoase, ci prin simple gesturi dar importante a reusit sa o cucereasca pe mama, gesturi care aveau sa-i uneasca toata viata si iata ca au mai bine de 30 de ani impreuna. Comunicarea non-verbala este cea mai importanta in arta seductiei, o atractie irezistibila. Puterea de a transmite emotii fara a folosi vorbe ci doar bazandu-te pe fapte, gesturi frumoase, schimb de priviri si jocuri. Pot spune ca ma simt o norocoasa pentru ca traiesc o adevarata iubire alaturi de persoana iubita care m-a cucerit pe loc. Ne-am cunoscut intr-un restaurant, recunosc ca mi-am incalcat principiul de a iesi cu un vechi prieten. Ne-am revazut dupa cativa ani, el fiind mai matur acum, cu picioarele pe pamant, ne-am jucat in priviri usor emotivi, am stat putin de vorba depanand amintiri din copilarie si a plecat.Cateva zile n-am mai stiut nimic de el dar a revenit, acelasi zambet strengar insotit de gesturi protectoare. Mi-a dat hanoracul lui pentru ca imi era frig si m-a mai ajutat cu terasa restaurantului, ramasese acelasi prieten de nadejde care este mereu saritor. Sa-ti povestesc si o faza amuzanta, sa fac o mica paranteza, hanoracul acesta negru a ajuns mai tarziu petece intr-un service auto al unui prieten de-al lui si de cate ori vedem petecele ne amintim cu drag de primele gesturi. Revenind la subiect, pot spune ca m-am simtit de parca am fi fost impreuna dintotdeauna, am impartit si bune si rele si inca le impartim de sapte anisori. Tot de sapte anisori nu mi-am schimbat nici parfumul pentru ca imi place sa fiu fidela persoanei pe care o iubesc dar si tuturor lucrurilor frumoase din viata mea care ma fac sa retraiesc clipe importante cum ar fi primul dans si parfumul imbietor al lui.
super_playboy_male_rabbit_head_transparent_background
Nu cred in prima impresie pentru ca de multe ori ne inselam asupra unei persoane si aparentele pot fi altele. Dupa ce cunosti persoana si o vezi in diferite ipostaze cum reactioneaza atunci poti sa-ti dai cu parerea despre ea, pana atunci te vei insela amarnic si vei regreta mai tarziu caci poate fi jumatatea vietii tale, asa cum s-a intamplat si in cazul meu.
Un ultim secret al seductiei ar mai fi chimia, nu te vei simti atras nu vei incerca sa seduci sau sa fii cucerita. Si atunci cand simti acea chimie fa primul pas, flirtreaza, intra in jocurile seductiei, lasa lucrurile sa se intample usor pentru ca vei realiza ca acesta este tot farmecul seductiei. Misterul unei relatii iti ofera continuitatea unei iubiri neconditionate care va dura o vesnicie si nepotii isi vor aminti cu drag de tine peste ani, va povesti si altora ce iubire adevarata au intalnit bunicii lor si o vor cauta si ei si vor tine de ea.

Articol scris pentru SuperBlog 2013.

Lasă un răspuns

