Uncategorized

Stampile si obiecte de papetarie accesibile

Intotdeauna mi-am dorit sa creez. M-am nascut in acest spirit. Cand eram mica cream rochite de printese papusilor mele, mai tarziu cand am ajuns la generala imi faceam tot felul de caciulite si fulare, la liceu deja incepusem sa-mi croiesc singura rochite dupa bunul meu plac, ajunsa in facultate m-am indragostit de creatia publicitara, intr-un final n-am ajuns nici designer nici copywriter. Ce credeti? Lucrez in vanzari, alaturi de doi prieteni dragi, foarte talentati de astfel, si incercam sa iesim din cotidian creand in functie de necesitatile oamenilor diverse stampile si obiecte de papetarie accesibile oricui. Incerc sa imi atrag clientii prin diverse obiecte de papetarie accesibile si unice si sa revina in magazinul meu. Asa se face ca impreuna cu colegii mei, ne-am gandit ca traind in secolul acesta al vitezei, unde suntem prea ocupati de treburile cotidiene sa gasim mai multe intrbuintari al unui obiect cum ar fi o stampila. Scotand-o din banala ei utilizare doar de a fi o simpla stampila am zis sa o facem si amuzanta astfel incat sa dea si o stare de bine celui care o utilizeaza. Astfel reusim sa mai relaxam clientii si sa invete sa zambeasca mai des. Suntem o echipa tanara, plina de viata, care nu dorim sa fim doar simpli reprezentanti ci ne dorim sa ne depasim limitele si sa ajungem la sufletele clientilor nostrii. Astfel vom crea diverse forme cum ar fi o stampila in forma de minge de fotbal cu usb descărcareatat pentru persoane fizice cat si pentru cele juridice.Poate fi un cadou unic si frumos pentru toti, eu zic ca exista multi microbisti printre noi. Tu ce zici? De cate ori nu mi s-a intamplat sa-mi uit stick-ul…tie nu? ei bine stampila niciodata. Astfel ne-am gandit ca oferind 2 intrebuintari stampilei si fiind si amuzanta nu vei avea cum sa o mai uiti pe undeva.stampila Speram sa reusim si sa le oferim oamenilor obiecte frumoase, utile, si accesibile mult timp de acum incolo si de ce nu sa ne extindem si mai mult pe viitor.
Am avut un vis cand eram mica…un vis care in mare parte s-a realizat, se pare ca nu stii niciodata unde te va duce viata.

Articol scris pentru SuperBlog 2013.

Lasă un răspuns

