Uncategorized

Ce ne mai place joaca!

Recunosc cu mana pe inima ca imi este dor de jocurile copilariei mele cand de-abia asteptam sa se faca dimineata sa iesim afara sa ne jucam de-a v-ati ascunselea, elasticul sau tara tara vrem ostasi. Si acestea ar fi doar cateva din jocurile copilariei care ne tineau ocupati toata ziua, ne ocupau timpul si ne dezvoltau pe plan personal. Din pacate in ziua de astazi jocurile online au inlocuit jocurile copilariei noastre astfel incat copiii nu-si vor mai aduce aminte mai tarziu decat de o copilarie petrecuta in fata calculatorului in care toata ziua stateau in casa jucandu-se Batman sau Assassins Creed. Asta reusim sa facem si noi datorita interfetelor foarte reusite si atragatoare reusind sa pierdem zile si nopti devenind regi ai gaming-ului online, atingand niveluri care mai de care mai spectaculoase cu o placa video foarte performanda si puternica de la NVIDIA.Da, recunosc sunt fana NVIDIA, au reusit in ultimii ani sa performeze in acest domeniu al placilor video. Joc de cate ori am ocazia Assassins Creed. Am gasit un magazin online unde mi-am găsit in materie de placi video ceea ce mi se potriveste, o placa video Nvidia destul de puternica care ma ajuta sa performez in jocul Assassins Creed. Toate informațiile de care am avut nevoie le-am găsit pe site-ul de mai sus in secțiunea Forum gaming.

Articol scris pentru SuperBlog 2013.

Lasă un răspuns

