Uncategorized

Jocurile copilariei versus jocurile vietii de adult

Nemira_rosu Copil fiind, imi priveam mama cum lucra si imi doream sa cresc cat mai repede mare, sa am si eu un serviciu, sa pot sa ii ajut pe parintii mei si sa fiu pe cont propriu, cred ca toti ne-am dorit asta cand eram mici. Bineinteles ca mama mereu imi zicea sa profit de acesti ani ai copilariei, sa ma joc, pentru ca nu se mai intorc si avea dreptate. Si iata-ma adult, avand responsabilitati, serviciu, mai putin timp liber pentru mine si mai mult pentru viata de adult. De-a v-ati ascunselea era jocul meu preferat din copilarie, cred ca toti din generatia mea l-ati jucat, in viata de adult ne jucam si acum dar prin cuvinte si de multe ori poate mintim pentru a nu rani sau pur si simplu ne place senzatia de a nu depinde de nimeni si a nu fi prins si de a nu avea responsabilitati.Va recomand Urzeala tronurilor, o carte care merita citita, aici regasesti intriga si complotul, tragedie si tradare, familia Stark incearca sa lupte cu fortele intunecate pentru a-si apara intregul regat.Aici regasim multe intamplari din viata reala, cititi-o si veti vedea cate sfaturi veti primi. Cine nu a jucat ‘Flori, fete sau baieti’? Ce simplu era, ghiceai cuvantul castigai.Am citit de curand cartea ‘Jocul lui Ender’ in care un copil de 6 ani este recrutat pentru a fi instruit la Scoala de lupta, fiind un geniu in tactica si strategie el poate invinge cu usurinta atacul gandacilor extraterestrii. Si din aceasta carte ai cu siguranta ce invata, de unde sa-ti gasesti puterea si sa te ridici mereu atunci cand cazi. Ei bine adult fiind e greu sa-ti gasesti puterea pentru a invinge toate greutatile care apar pe parcursul vietii deaceea ai nevoie sa-ti gasesti jumatatea care sa te completeze 100%, sa te inteleaga si sa te ajute atunci cand ai nevoie. Intotdeauna in doi reusesti sa faci mult mai multe decat atunci cand esti singur.Armonia pe care ti-o aduce dragostea nu se poate compara cu nimic. Esti fericit si toate iti merg struna dar sa nu uiti de compromisuri. Acum nu mai e ca atunci cand erai mic si jucai baba oarba si trebuia sa prinzi adversarul.Trebuie sa faci compromisuri pentru armonia din viata ta si pentru ca tii la persoana de langa tine. Jocul acesta imi aduc aminte de un volum pe care l-am citit recent si anume ‘Jocurile Foamei‘. Undeva in Panem douazeci si patru de adolescenti sunt rapiti de langa familiile lor pentru a se lupta pe viata si pe moarte intr-un concurs sangeros televizat in care numai unul singur se intoarce acasa viu si bogat.
ender-foamei-urzeli-large
Jocurile vietii de adult necesita responsabilitate, aceasta este viata, trebuie sa treci prin multe pentru a-ti da seama de oameni si a-i tine aproape doar pe cei care-ti sunt cu adevarat prieteni. Nu trebuie niciodata sa uitam de unde am plecat si sa nu plecam capul atunci cand avem dreptate. Trebuie sa luptam pentru ceea ce ne dorim si sa muncim pentru a avea.

Articol scris pentru SuperBlog 2013.

Lasă un răspuns

