Uncategorized

Redescopera lumea dintr-un hibrid

Toyota Auris – un vis devenit realitate. Plutesti, nu conduci. Ma redescopar chiar si pe mine la volanul acestei masini nu numai lumea. O masina silentioasa care scoate din mine pisica. Stiti cum e zicala pisica blanda zgaraie rau, asa si acest model de hibrid. Modul integral electric ma face sa simt ca plutesc. Oaza mea de liniste o regasesc la volanul acestei masini care imi ofera tot confortul si relaxarea de care am nevoie. Costurile mici de intretinere ma ajuta sa parcurg drumuri lungi alaturi de prietena mea Toyota Auris si datorita celor doua surse de putere care asigura propulsia sa am parte de traseu jucaus. Accelerez puternic si devenim o singura fiinta, eu si ea.Pe masura ce accelerez simt cum sangele imi curge prin vene, pulsul accelereaza, imi simt inima batand in ritm cu ea.Suntem una si aceeasi persoana, eu si Toyota Auris. Dinamica si eleganta se incadreaza perfect in scenariul meu.Sistemul Park Assist imi ofera relaxarea de a parca fara nici o problema chiar si in locurile unde nu m-as fi simtit in stare. Ne potrivim si ne iubim, acum e doar a mea.
Articol scris pentru SuperBlog 2013.

Lasă un răspuns

