Uncategorized

Cosurile iti pot strica ziua

Intotdeauna am fost adepta produselor Bio, machiajului cat mai natural pentru a combate eventualele probleme care pot aparea in timp cum ar fi tenul acneic. Fara sa imi doresc am avut si eu parte ca fiecare de zile mai proaste si zile mai insorite. Din cauza acestor imperfectiuni a trebuit sa lipsesc de la concursul din facultate de Miss Boboc din cadrul balului bobocilor. Incepusem sa nu mai am incredere in mine din cauza acestei acnee. Si pentru ca am ratat acest moment frumos mi-am incurajat sora pentru a participa ea. Si am trait prin bucuria ei acest moment frumos. Sora mea a si luat locul doi la acest bal de Miss Boboc. Acum insa am un aliat pe masura pentru ca am aflat despre noua gama Gerovital Plant Stop Acnee de la Farmec care te scapa de imperfectiuni in numai 4 saptamani. O sa-l incerc si va voi spune cum mi-a schimbat viata.

Articol scris pentru SuperBlog 2013.

Lasă un răspuns

