Uncategorized

Calatorie virtuala prin Vila Alpin din Straja

Straja – un loc superb caruia ar trebui sa-i calci pragul cel putin o data in viata. Incep calatoria virtuala a acestui loc magnific incepand cu cazarea la Vila Alpin. In primul rand ma intereseaza locatia si serviciile si facilitatile oferite. Ma mai intereseaza foarte mult activitatile pe care le pot face cu prietenii mei aici si anume schi, rafting, tiroliana sau paint ball-ul.Ne place foarte mult ca locurile in care mergem sa ne faca sa ne simtim relaxati si sa ne distram la maxim. Ne interezeaza in principal sa mergem pe partie, sa schiem. Sejurul la Straja nu se termina aici. Imi place ca sunt multe locuri de vizitat cum ar fi varful Straja. Cele 6 partii de schi au gradul de dificultate de la partie usoara, medie la dificila pentru experienta fiecaruia. Foarte mult nu vom sta in camere pentru ca nu venim la munte in plin sezon de schi sa stam in casa. Mi-as dori sa fim intampinati cand calcam pragul acestei locatii cu paine cu sare si vin fiert de catre proprietarii vilei pentru a ne simti ca in familie iar seara mi-ar placea sa avem parte de un program artistic de muzica folk intre prieteni.Mi-ar mai placea ca pe site sa gasesc turul virtual si al diferitelor activitati pe care le pot face aici si al partiilor pe care pot schia.In rest imi place site-ul si nu am ce reprosa.

SuperBlog 2013

Lasă un răspuns

