Uncategorized

Sunt fan branza, sustin si semnez!

delaco_fan_branza_proof1De cand eram mica imi placea sa cant. Mi-am descoperit acest talent de cand am inceput sa vorbesc si de atunci nu ma mai opresc. Cant acasa, pe strada, la servici chiar si la intalnire. Muzica este viata mea, prin ea simt ca traiesc si ma linisteste, ma ajuta sa trec prin viata cu bune si cu rele. Sunt fan muzica asa cum sunt fan branza Delaco. Anul acesta prietenii mi-au facut un cadou mai neobisnuit de ziua mea pentru ca stiau ca trebuie sa le imbine pe amandoua. Mi-au facut un tort din branza Delaco in forma de microfon. A fost nemaipomenit! Am fost surprinsa foarte placut…asa ceva rar vezi! Pentru ca ei ma cunosc, nu exista masa din care sa-mi lipseasca branza asa cum nu exista zi in care sa nu cant.
SuperBlog 2013

2 gânduri despre „Sunt fan branza, sustin si semnez!

Lasă un răspuns

