Uncategorized

Concursul meu LuxuryGifts


Amintirea frumoasa care mi-a ramas de cand eram mica este melodia cutiutei muzicale primita de la nasi, pe care o ascultam mereu inainte de culcare. Ea imi aduce aminte de copilarie, de vremea cand nu aveam nici o grija, responsabilitati, facturi de platit si lista poate continua. Va invit sa participati la concursul meu. As vrea sa-mi spuneti prin comentariile voastre la acest articol, ori distribuind pe facebook acest concurs si adaugand pe blogul meu link-ul distribuirii voastre de pe facebook si comentariu la acest concurs sau direct ca si comentariu la articol, ce cadou inedit ati primit si de ce va aminteste? Cea mai frumoasa amintire va fi premiata, premiul constand intr-un voucher de reducere de 50% pentru gama butoni si bijuterii de fantezie LuxuryGifts.ro. Castigatorul va fi anuntat pe 23 octombrie, urmand sa intre in scurt timp in posesia premiului. Astept comentariile voastre.
Mult succes!
SuperBlog 2013.

4 gânduri despre „Concursul meu LuxuryGifts

  1. Am primit de ziua mea la 30 de ani, de la prieteni, o pipa si de cate ori o folosesc imi aduc aminte de ei si petrecerea speciala pe care mi-au organizat-o.

  2. Salut! Cel mai frumos cadou pe care l-am primit a fost un ursulet xxxxl de plus de la prietenul meu pe care il folosesc in prezent pe post de canapea/fotoliu.

  3. cel mai emotionant cadou pe care l-am primit vreodata a fost volumul lui Cartarescu, Frumoasele straine, cu autograful lui. Si daca e sa ma gandesc si la copilarie, cel mai frumos cadou a fost o agenda, primita in dar de Craciun, pentru a scrie acolo poeziile si ce mai scriam eu pe atunci. 🙂

Lasă un răspuns

