Uncategorized

Bine sau prost imbracat?

Cu ce ma imbrac astazi? Dilema de zi cu zi a fiecaruia dintre noi.Eu imi pun aceasta intrebare in fiecare dimineata cand ma trezesc pentru ca mi se pare ca nu am cu ce sa ma imbrac diferit in fiecare zi si oricate haine as avea tot as mai vrea.Tu nu esti la fel? O tinuta impecabila atrage dupa ea multe remarci pozitive si respect din randul celor din jurul tau. O haina curata si impecabila va atrage numai oameni pe masura in jurul tau. Se spune ca haina il face pe om, 90% aceasta fraza este adevarata, restul de 10% depinde de tine. Eu cred ca nu trebuie sa ne achizitionam mereu haine pentru a arata bine. Daca le-am ingriji pe cele pe care deja le avem treaba ar fi mult mai usoara. La fel se intampla si cu ofertele online, o interfata bine aranjata si ordonata va atrage cumparatorii intotdeauna.Cumparatorul este interesat de calitate in primul rand si atunci prima impresie conteaza. Produsele electrocasnice de pe acest site mi-au atras atentia prin prezentarea facuta si raportul – calitate pret. Intamplarea face sa si lucrez la un reprezentant Bosch si pot spune ca produsele Bosch sunt printre cele mai bune si putini sunt cei care au avut probleme de service. Ei pot spune ca au investit in imaginea lor si nu pot spune ca mint cu ceva.
SuperBlog 2013.

Lasă un răspuns

