Uncategorized

Scrisoare catre Mos Craciun

Draga Mosule,

Eu sunt aceeasi Mia care ma stii, doar ca acum suntem doi, deci va trebui sa ne aduci cadouri pentru amandoi, spune-mi tu ce mai faci? ca de cand nu ne-am vazut multa vreme a trecut…
Esti cel mai bun prieten al meu si de fiecare data mi-ai adus tot ce mi-am dorit…iata ca si anul trecut mi-ai indeplinit dorinta si sa-ti spun un secret…este chiar mai mult de cat mi-am putut dori…este barbatul visurilor mele..mi-ai zis tu sa am grija ce-mi doresc ca s-ar putea sa se indeplineasca, si ai avut dreptate…Niciodata nu te-ai inselat in privinta mea…Anul acesta imi doresc un bebe mic…stiu ca tu nu poti face nimic in sensul asta dar poate pui o vorba buna zanelor sa imi aduca si mie aceasta fericire…cand vrei tu…si mi-as mai dori Mosule daca nu iti cer prea mult volumul ‘Craciunul in cele mai frumoase povestiri’ de la editura Nemira. Sa am ce sa-i citesc sotului inainte de culcare:) glumesc mosule…
Te astept caci afara ninge…
Te pup Mosule!!!

SuperBlog 2013.

Lasă un răspuns

