Uncategorized

Dragostea de pantofi

Prima dragoste nu se uita niciodata. Oricare ar fi. De mica m-am indragostit de o pereche de pantofi de ai mamei si tare mult imi doream si eu unii ca ai ei. Multi ani mai tarziu chiar am cautat, dar nimic asemanator. Pentru mine erau cei mai frumosi pantofi, de la model la culori. Acei pantofi iti dadeau o atitudine de invingatoare. Intr-una din zilele cand mama m-a surprins probandu-i pantofii, in loc sa ma certe, ochii i s-au umplut de lacrimi iar fata i s-a luminat, un contrast cum doar mamele pot sa-l aiba.
Cel mai potrivita persoana de a merge la cumparaturi este mama, pentru ca ea mereu o sa imi spuna parerea ei sincera si in afara de acest lucru, stie daca acea pereche de pantofi se potriveste cu personalitatea mea. Din pacate ani ce au trecut, si-au pus amprenta pe sanatatea ei, dar niciodata nu am incetat in a o intreba daca o pereche de pantofi este potrivita pentru mine sau nu. Acum acest lucru o pot face de acasa. Cu magazinul Lady Shoes totul este in favoarea noastra. Lucururile frumoase nu se opresc azi aici, magazinul acesta are o oferta (1+1) incat chiar ajunge la sufletul meu, o pereche de pantofi dama pentru mine si una pentru mama mea. Nici sa vrei sa ii rezisti nu ai cum.
Ne intalnim printre pantofi. Iata ce am ales eu si mama.
pizap.com14133758482101

Un gând despre „Dragostea de pantofi

Lasă un răspuns

