Uncategorized

Lenjerii de pat, lenjerii mirobolante.

Mintea omului calatoreste in timp si spatiu cu o viteza incredibila. Am preluat de la Ana ( https://anamaria04.wordpress.com/ ) o leapsa atat de frumoasa, incat nu mi-a venit sa cred ca am putut sa vad. Sa o iau cu inceputul. Leapsa este cu si despre lenjerii de pat. Mintea mea a asociat imediat cu amintirea din copilarie cand eram o copila si luam rufele, iarna de la uscat, si ele erau bocna si le puneam sa stea in picioare. Ma amuz teribil acum cand imi aduc aminte. Pe vremea aceea lenjeriile era albe sau albastre.
In ziua de azi, lenjeriile sunt un mic colt rupt din natura si adus in dormitor. Am descoprit cu aceasta leapsa, un site cu lenjerii foarte frumoase, la preturi bune, au oferta 1+1 gratis si cum nu era de ajuns, mai au si un concurs, in care poti castiga o excursie la Paris. Mai sunt 2 ore din „Summer Black Week”, 2 ore in care bucuria este pusa in prim plan.
Vreau sa va arat doua atat de frumoase, pe care acum le-as lua acasa. Culorile sunt atat de clare si sunt vii. Nu ai cum sa nu iti incepi ziua cu un optimist debordant cu asemenea lenjerii, doza de optimist, care nu are masuri in administrare.
_vyr_561111134JAB-31
_vyr_561121532Scanare-20
Ma bucur ca v-am descoperit, imi incantati sufletul , ochii si portofelul.

Lasă un răspuns

