Uncategorized

Proba 1. O mie și una de… arome!

A fost odată un sultan care se numea Şahriar. El jurase să se răzbune pe toate femeile pentru o greşeală săvârşită de soţia sa. În fiecare zi sultanul se căsătorea, dar capetele mireselor cădeau sub securea călăului. A venit o vreme când nu mai rămăsese nicio fată de vârsta de măritat. Atunci Şahriar îi porunci Marelui-vizir să găsească o fată.

Marele-vizir avea două fete, pe Duniazade, care era mai mica, şi pe mine, Seherezada, fiica cea mare. Fiind cea mai inteligentă şi cea mai citită din împărăţie i-am propus tatălui meu că doresc să-i fiu soţie sultanului Şahriar. Speram să pun capăt furiei sultanului şi să scape de la moarte multe copile nevinovate. Când ne-am casatorit, am început să îi spun sultanului o poveste, iar acesta asculta cu mare plăcere.In fiecare dimineata il trezeam cu un miros imbietor de cafea turceasca de la magazinul MarketOnline.ro Când am isprăvit povestea, el mi-a cerut să-i mai spun una. Am început o nouă poveste, dar m-am oprit tocmai atunci când povestea era mai interesantă. Ca să afle sfârşitul poveştii, sultanul ma cruţă. Ziua următoare,trebuia sa-i fac din nou cafeaua sultanului asa ca am gasit o cafetiera profesionala si anume cafetiera Arzum, in care aveam sa-i fac in fiecare dimineata sultanului minunata cafea. Am terminat povestea, dar am mai început una şi m-am oprit când curiozitatea sultanului de a afla urmarea era mai mare. Aşa am mers zi după zi şi seară după seară, timp de o mie şi una de nopţi. Sultanul nu numai că nu ma trimise la moarte, ci am trait fericiti tot restul vieţii.

Articol scris pentru SuperBlog 2015.

Lasă un răspuns

