Uncategorized

Ce fel de ştampilă eşti tu?

stampila_casatorie_colop_superblogImi place sa-mi pun amprenta in viata oamenilor. Imi place sa impart optimism, ganduri bune, un zambet, un ajutor cat de mic ar fi el. Imi place sa cred ca las ceva pe acest pamant si ca traiesc in sufletele oamenilor pe care ii ajut. Daca am facut pe cineva fericit astazi chiar si cu un zambet, atunci pot spune ca sunt fericita.
Daca as fi o stampila mi-as dori sa fiu stampila fericirii. Si nu orice tip de stampila ci Colop. Sa las ceva in urma mea iar oamenii sa isi aduca aminte cu drag de mine.
SuperBlog 2015.

Lasă un răspuns

