Uncategorized

Fii o Ileana Cosânzeana modernă!

1De mica mi-am dorit sa am un par lung si stralucitor ca al Ilenei Cosanzeana. Tarziu, mama mea m-a lasat sa imi las parul lung pentru ca imi tot reprosa ca nu o sa pot sa il ingrijesc cum ar trebui si mi-ar fi foarte greu. Si astfel anii au trecut, la liceu insa am reusit sa-mi las parul sa creasca. Si pentru ca mi-era atat de drag sa il ingrijesc si sa mi-l aranjez in diferite moduri intr-o zi m-am gandit „Ce-ar fi sa-mi schimb culoarea?”. Si astfel am apelat la sora mea pentru a ma vopsi. Cum nu aveam experienta mi-am zis ca intai va trebui sa il decolorez. Mi-am luat decolorant si am inceput procedeul…dar ce sa credeti,mi-am ars parul. Am avut noroc insa cu sora mea care folosea gama Gerovital Tratament Expert si anume un kit regenerare par.Mi-am zis ca produsele romanesti de calitate isi vor spune cuvantul, si asa a si fost. Produsele Gerovital chiar iti fac parul frumos si sanatos. Astfel am reusit sa imi tratez parul intr-un timp foarte scurt si m-am ales si cu un par mult mai sanatos.
Superblog 2015.

Un gând despre „Fii o Ileana Cosânzeana modernă!

Lasă un răspuns

