Uncategorized

Hair-Files

Recunosc ca m-am nascut o norocoasa…inca de mica nu a fost nevoie sa imi bat prea mult capul cu indepartarea parului nedorit. Am facut cunostiinta prima oara cu lama prin clasa a VIII a si de atunci pot spune ca am vrut sa scap cat mai repede de ea. Tarziu am realizat ca de ce imi era frica mai mult este de fapt o metoda mult mai usoara de a scapa de parul nedorit si anume epilarea cu ceara. Este bine sa incerci epilarea cu ceara dar cand esti la tine acasa nu la socrii in casa. Si acum urmeaza intamplarea amuzanta…ce credeti ca mi s-a intamplat…mi-am luat eu ceara si mi-am propus sa ma epilez acasa la sotul meu pentru ca acolo pierdeam noptile…zis si facut. Ajung acasa insa nu eram singura, erau si socrii mei.Mi-am pus eu ceara la incalzit si m-am dus in camera, am reusit sa-mi intind ceara prea fierbinte pentru mine si mi-am zis ca pot indura durerea. Bine, bine dar acum imi trebuia curaj sa inlatur ceara, nu-mi gaseam curaj sa trag tare de ea asa ca am inceput sa trag putin cate putin incat ceara s-a intarit atata de tare si nu am mai putut face nimic. Am crezut ca nu-I adevarat, nu eram nici acasa la mine sa ma pot misca in voie, socrii mei erau prin bucatarie asa ca nu puteam sa ma desfasor cum as fi vrut asa ca mi-am zis ca trebuie sa ajung la mine acasa pentru a reusi sa o scot la capat. M-am imbracat in cateva minute si hotarata am iesit pe usa pentru a ma duce acasa sa imi scot ceara. Drumul pana acasa mi s-a parut foarte lung avand in vedere ca ceara era din ce in ce mai tare si incepuse sa ma deranjeze. Ajunsa acasa am apelat la mama mea care m-a sfatuit sa imi pun ceara calda peste cea intarita si sa trag dintr-o data foarte tare. M-au luat toate transpiratiile dar n-am avut ce face,am urmat sfatul mamei mele si intr-un final am reusit sa scap de toata ceara.Am zis ca nu ma voi mai epila cu ceara niciodata singura, este groaznic, am o prietena care epileaza acasa si foloseste cartuse de ceara, asa ca voi apela la ea pe viitor. Adio epilat acasa.
SuperBlog 2015.

Un gând despre „Hair-Files

Lasă un răspuns

