Uncategorized

Cum ar fi lumea daca nu ar exista cauciucul?

Nu mi-as putea imagina cum ar fi lumea daca nu ar exista cauciucul?
Am avea masini cu roti de lemn sau de metal, toate activitatile noastre s-ar incetini instantaneu, focul lui Sumedru nu si-ar mai avea rostul, apoi ce am mai arde daca nu am avea cauciucuri? Cum am mai putea transporta materiale fara sa avem rezistenta la rupere, cum am mai proteja structuri de rezistenta…Avem noroc pentru ca din fericire realitatea este alta iar firma Elastimpex ofera o gama variata de benzi transportoare de uz general.Aceste benzi transportoare de uz general au o rezistenta inalta, sunt formate din mai multe straturi de panza EP(poliamida,poliester) si sunt nedegradabile fiinf foarte rezistente la tractiune.
SuperBlog 2015.

Lasă un răspuns

