Uncategorized

Vrei sa fii magician?

coty_proba-superblog-parfum-katy-perrys-mad-potion1 Intotdeauna mi-am dorit sa fiu magician, sa pun ingredientul care-mi face viata mai frumoasa, sa transform vietile oamenilor in ceva mai bun, sa le fac surprize placute celor dragi si de-as putea schimba dintr-o bagheta firul evenimentelor atunci chiar as fii fericita. In primul rand nu mi-ar lipsi palaria si bagheta..fara palarie magia nu are farmec dar nici bagheta nu e de lepadat.As avea nevoie si de minunatul parfum Mad Potion pentru a deveni irezistibila in fata iubitului meu. As mai adauga si putin sex-apeeal, putina sare si piper pentru a condimenta relatia, dragoste, o sticla de vin si doua pahare si restul vine de la sine.
SuperBlog 2015.

Un gând despre „Vrei sa fii magician?

Lasă un răspuns

