Fashion

Traieste cu eleganta!

Inca de mica mama mea m-a invatat ca in viata trebuie sa reusesc prin fortele proprii, sa am incredere in mine si in ceea ce stiu sa fac, sa nu las gurile rele sa ma doboare, sa am grija de sanatatea si de felul in care arat, sa fiu ordonata si sa fiu corecta si sincera cu oamenii. Felul in care arati este prima ta carte de vizita, felul in care oamenii te percep si sunt atrasi de tine, oamenii frumosi atrag oameni sinceri si frumosi in jurul lor.Atitudinea se invata in viata, experientele prin care treci te ajuta sa depasesti obstacole, atitudinea pozitiva te ajuta sa muti muntii din loc atunci cand iti doresti cu adevarat ceva.Sunt o persoana care ia tot
ce-i de invatat din orice experienta, fie ea buna sau rea, am invatat cat conteaza sa ai atitudinea potrivita…ai atitudinea potrivita vine si eleganta alaturi de ea…daca esti un om curat si ingrijit vei radia de fericire si de frumusete.Chic-Elite-png-2
De curand am gasit o comunitate plina de idei si atitudine,comunitatea Chicc Elite. Aici am gasit sfaturi utile si lectii de mentoring online, cum sa te imbraci cu eleganta datorita casei de moda ELLIS si multe sfaturi care cu siguranta imi vor prinde bine.ellis-mic-250x250Succesul in viata vine doar prin multa munca si perseverenta, sa-ti stabilesti obiective de la bun inceput si sa imbini utilul cu placutul. Cand faci cu placere ce iti doresti in viata nu vei simti ca muncesti vreodata.Sa valorifici cele mai bune conjuncturi si sa mentii legaturi cu cercuri de prieteni care te inspira va fi de mult ajutor.Alegeti prietenii care iti pot da sfaturi bune si care au idei constructive si se bucura alaturi de tine la succesul tau.Esecul este parte a succesului tau asa ca nu trebuie sa te sperie, trebuie sa te ambitioneze sa fi din ce in ce mai bun, atitudinea pozitiva te ajuta in viata foarte mult, asta am invatat de mic copil sa nu ma las batuta niciodata, sa fiu o invingatoare in orice situatie m-as afla si sa lupt pentru tot ce imi doresc.Fii natural, deschide-ti sufletul la experiente si noi, interactioneaza cu oameni frumosi si lucruri frumoase vor veni in viata ta.ellis
SuperBlog 2015.

Lasă un răspuns

