Technology

Titlul probei: Cu sculele electrice potrivite, și tu poți fi un meșter priceput

Cand vine vorba de mesterit in casa recunosc ca intre mine si sotul meu exista o competitie dar si in acelasi timp ne place sa realizam lucruri impreuna, sa cream. Pana de curand am lucrat la un reprezentant de scule electrice unde am si invatat cam tot ce se poate invata, am experimentat tot felul de scule electrice, am si testat cum functioneaza…putem spune ca suntem fan scule electrice Makita, deasemenea ne-am si achizitionat de pe un site online al firmei Gero Tools, un rotopercutor, un pendular, un circular, un polizor si o masina de gaurit si insurubat, un motofierastrau toate marca Makita, pentru a ne duce la capat proiectul mult dorit si anume a ne face mobila din paleti pentru ca asa suntem si ecologici si va iesi ceva minunat din mainile noastre mai ales ca vom lucra impreuna. Paletii sunt unii standard pe care ii poti gasi la firme specializate sau prieteni care vor sa scape de ei. Intotdeauna am fost de parere ca din mainile noastre va iesi un lucru minunat si esti mult mai mandru de tine cand vezi ca ce-ai lasat in urma va dainui in timp. Ne-am gandit sa ne facem mobila din dormitor din paleti, vrem un pat foarte mare cu noptiera.image Ne-am mai gandit si la terasa, vrem sa facem o canapea de exterior destul de spatioasa astfel incat cand vin prietenii nostri pe la noi sa avem destul spatiu.imagesCopii nostri vor avea unde sa se joace, vor avea un loc de joaca cu totul deosebit, original. Ne-am gandit chiar sa le facem si o casuta in copac, stiu ca si noi ne-am dorit cand eram mici dar n-am avut ocazia sa ne faca ai nostri.Acum cu sculele potrivite totul este posibil si nici nu trebuie sa ai multa experienta, iti trebuie un pic de indemanare, creativitate si originalitate si totul se rezolva cat ai clipi. Astfel avem parte de un stil vintage, la un pret accesibil si au si un impact vizual puternic. Daca v-am inspirat atunci spor la treaba si mult curaj…sigur va iesi ceva autentic din mana voastra si cu multa insemnatate sufleteasca.
SuperBlog 2015.

Lasă un răspuns

