Variety

Jurnalul meu de călătorii – #jurnaldecalatorie

Sunt studenta si m-am gandit ca ar fi un mare avantaj sa profit de programul Work & Travel de anul acesta.De ce nu pot imbina utilul cu placutul si pot lucra intr-un loc in care mi-as petrece vacanta.Cautand printre ofertele de vacante am dat peste minunata destinatie Maldive.Ne-am gandit ca cel mai bine ar fi sa facem un circuit turistic.
Prima oară când zbori deasupra insulelor maldiviene, nu ai cum să nu fii cuprins de o mare admirație. Insulițele înconjurate de inele de apă turcoaz, arată ca un șirag de mărgele aruncate pe suprafața oceanului. Aceste șiraguri sunt atolii, adică insulele de corali în formă de inel, ce înconjoară laguna. În fiecare atol se află zeci de insulițe, mai mari sau mai mici.Este ceva de vis…
S-a făcut și ziua plecării. Îmbarcarea se făcea un pic mai de dimineață, respectiv la ora 8.00, deoarece drumul era ceva mai lung. După ora 7.30 dimineața au început să se strângă grupuri, grupulețe în fața hotelului.
Ne-am îmbarcat. Erau pe de-o parte englezi și pe de-alta restul lumii. Restul lumii era reprezentat de un cuplu de arabi și noi cu cativa prieteni, toti pusi pe distractie.
Am mers preț de doua ore, cu viteză foarte mare. Erau și valuri, așa că ne-au zdruncinat din toate partile. Am trecut pe lângă o mulțime de resorturi-insulă superbe.
Într-un final am ajuns și la destinație. Am dat de o mică insuliță!Da, am descoperit Paradisul!!!
Cea mai tare sesiune de snorkeling, pe care am făcut-o la viața mea, aici s-a întâmplat.Cu mare grija am invatat sa o facem si pe asta si cel mai frumos lucru este ca aici voi lucra pe timpul verii la un magazin cu echipamente de snorkeling. Am văzut o multitudine de pești multicolori, unii în adevărate bancuri de pești, alții singuratici. A fost cea mai tare experiență de viață, trăită până acum si speram ca la anul sa o retraim pentru ca avem de gand sa mai revenim in acest colt de paradis.
Ne-am suit în barcă, unde firește englezii își ocupaseră toate locurile ori cu prosoape ori cu ființa lor prețioasă.
Și am plecat la drum, în mare viteză. La un moment dat, cele două șalupe rapide au început să dea târcoale unui vas de pescuit. Mă gândesc eu, ce fac ăștia vor să le sperie peștii la săracii pescari? Nicidecum. Dar asta am înțeles ulterior. Atrași de pescari, cu niște pește, ton probabil, au apărut din senin o mulțime de delfini. Se pare că acestă regie era pregatită din timp, era o înțelegere tacită alimentată de ceva bănuți. A fost un spectacol superb, să vezi aceste mamifere minunate, în cadrul lor natural.
Delfinii parcă, cel puțin așa mi se părea mie, erau mai mici decât cei de pe la noi. Ne însoțeau în drumul nostru și apăreau și dispăreau pe neașteptate. Nci nu știai în ce loc să te mai uiți. A fost o adevarată desfătare pentru ochii nostri, să admirăm atât de aproape aceste superbe vietăți marine! Inca un vis mi s-a implinit.
Articol scris pentru SuperBlog 2015.

Un gând despre „Jurnalul meu de călătorii – #jurnaldecalatorie

Lasă un răspuns

