Variety

Zambete la buchet!

Astazi este o zi speciala pentru mine…este ziua mamei mele…si ce poate fi mai frumos decat a-I oferi cel mai frumos buchet de trandafiri pentru ca merita, ea mi-a dat viata si m-a facut omul care sunt astazi si pentru asta vreau sa-i multumesc intr-un mod mai special.De curand am gasit echipa buchetetrandafiri.ro, un magazin online care iti transforma surprizele in momente de neuitat.Astfel am comandat de pe site-ul lor acest minunat cos de trandafiri si ce este si mai placut este faptul ca fac livrari direct la domiciliu in Bucuresti…va fi o surpriza de neuitat…abia astept sa-i vad reactia mamei mele…am adaugat la acest minunat cosulet de trandafiri si o cutie de bomboane caci mama mea e foarte dulce.Vreau sa va spun ca am dat comanda online iar echipa Buchetetrandafiri.ro au ajuns acasa in mai putin de o jumatate de ora.Intr-adevar ei livreaza zambete.Vreau sa va spun ca mama mea m-a sunat atat de fericita, nu se mai putea abtine din plans,am facut-o intr-adevar fericita.Ar trebui sa facem aceste gesturi si in alte zile nu numai la zile de nastere, eu cu siguranta o voi face acum ca mi-am gasit si prietenii care imi fac posibile surprizele.
Articol scris pentru SuperBlog 2015.

Un gând despre „Zambete la buchet!

Lasă un răspuns

