Beauty

Frumoasa (păroasă) și bestia (chelioasă)

silkn-glideAti ghicit…frumoasa paraoasa sunt eu..personajul principal…bestia paroasa da este iubitul meu…N-ati crede la cat este de chel ce pilozitate are pe corp…ei bine de cele mai multe ori si pe el il deranjeaza…sa va povestesc o intamplare amuzanta…cand ne-am cunoscut parca il vad si acum cum a intrat pe usa restaurantului, cu mult sarm si cu un zambet larg…purta un tricou negru, ce credeti de la departare am crezut ca este tricoul lui cumva ii acoperea pieptul, ei bine cand s-a apropiat l-am vazut cat de paros este…eu am crezut ca facea parte din tricou…ce-i drept nu m-a deranjat foarte tare,redem si acum cand ne amintim ca am facut haz de necaz din aceasta cauza.Iar eu sunt frumoasa paroasa deoarece nu mi-am dorit sa am o pilozitate atat de mare dar nustiu pe cine mostenesc, cred ca pe strabunica…am incercat diverse metode de epilare de la epilat cu ceara pana la tot felul de aparate de epilat, recunoasc ca epilatul cu cear a dat roade o perioada mare de timp,dar de mult imi doresc sa incerc epilarea definitiva.Nu sunt genul care sa ma duc la salon, prefer sa ma epilez singura la domiciliu, am aflat de noua tehnologie si intotdeauna mi-am dorit sa o incerc iar acum am ocazia, dar si voi de a scapa de drumurile la salon.Silk’n Epil au dezvoltat aparatul de epilat cu IPL, pe care il poti folosi si acasa, ori de cate ori iti doresti. Acum am gasit solutia pentru a scapa de parul nedorit definitiv atat eu cat si iubitul meu…cu noul aparat de epilat Silk’n Glide – cel mai mic epilator cu IPL adica cu lumina intens pulsata, vom scapa definitiv de parul nedorit si cel mai important este faptul ca ne putem epila la domiciliu.Am prietene care au testat deja aceasta tehnologie si sunt tare multumite, acum ramane sa testam si noi acest aparat, am incredere ca nu ma va dezamagi atat pe mine cat si pe bestiuta mea paraoasa care de acum va fi foarte pufoasa si eu deasemenea, pentru ca am uitat sa va spun acest aparat de epilat lasa si pielea foarte catifelata.Adio par nedorit!

SuperBlog 2015.

Lasă un răspuns

