Health

Proba 24. Schimbă vieți și ajută la promovarea unui stil de viață sănătos!

Sunt de parere ca nu trebuie sa te infometezi pentru a te pastra in forma, am descoperit acest lucru incercand batoane de slabit si shake-uri substituente de la Nutrivita.Atunci cand ne simtim bine,transmitem si celor din jur starea noastra. Atunci cand avem un echilibru alimentar totul revine la nomal…sunt zile in care poate nu am timp din cauza job-ului sa am cel putin o masa regulata si atunci imi iau cu mine aceste batoane nutritive care imi substituie toti nutrientii de care am nevoie in organism si nu se va mai resimti lipsa mesei.Din pacate traim intr-o continua viteza, lumea evolueaza, viata noastra este tot mai aglomerata.Eu nu as fi crezut ca mesele regulate te pot ajuta sa slabesti.Te pot ajuta sa ajungi la kilogramele dorite atata timp cat nutrientii pe care ii asimilezi sunt benefici organismului tau.Eu mi-am facut un obicei si merg in fiecare dimineata la serviciu pe jos pentru a imbina si miscarea cu viata agitata pe care o duc si stiti cat de bine imi face.Nu am tinut niciodata o dieta, scopul meu este sa fiu sanatoasa si sa nu distrug echilibrul creat,la fel nu credeam in aceste shake-uri pana nu le-am testat.Cand am vazut cata energie iti dau si sunt si cea mai rapida varianta de a inlocui o masa pe care nu mai apuci sa o iei.Compozitia lor echilibrata asigura toate substantele nutritive esentiale, cu cat mai putine calorii, in schimb contin vitamine.Cum s-ar derula o campanie Nutrivita in viziunea mea? Pai as incepe prin derularea unor sedinte de fitnes in diverse orase in care invit partcipantii sa incerce gratuit shake-ul miraculos. Pentru a-mi fideliza clientii le-as oferi diverse reduceri la produsele pe care le cumpara mai mult, in media as organiza cat mai multe concursuri prin care blogerii pot scrie despre produsele Nutrivita si le pot distribui in retelele sociale pentru a le face cunoscute tot mai multor oameni dar si concerte sponsorizate de Nutrivita pentru a capata increderea oamenilor.Trebuie sa oferim suport oamenilor pentru a-i face sa constientizeze ca suplimentele alimentare nu ne fac rau ci de fapt substituie ceea ce am uitat sau pur si simplu timpul nu ne-a permis sa avem parte de mese regulate.Am ajuns in momentul in care oamenii cauta sa manance natural cu atatea E-uri existente pe piata.O alta problema a zilelor noastre sunt salariile foarte mici din care de multe ori nu ne putem permite decat strictul necesar si atunci inca mai avem pana cand noi ca tara vom trai la un nivel macar mediu nu sub mediu.Si daca in familie membrii familiei sunt numerosi atunci nici nu se mai pune problema de a-si permite acesti oameni sa manance sanatos.Din pacate este un adevar de care ne lovim pas cu pas.Trebuie sa ne adaptam conditiilor de viata si lumii in care traim si sa mergem inainte.Eu cred ca promovarea online este viitorul si va castiga in timp multi cumparatori.Nimic nu se mai face fara internet in zilele noastre, internetul este viitorul.
Articolul este scris pentru Superblog 2015.

Lasă un răspuns

