Technology

Tehnologia Philips, la picioarele tale

logo_marketonline_mic1
Bunica este genul de persoana care inca si acum isi petrece mai tot timpul in bucatarie.Ii place sa faca tot felul de borcanele de iarna, la ea in pivnita gasesti de toate de la zarzavaturi de toate felurile pana la sucuri cam de toate felurile, si cum e o bucatareasa innascuta m-am gandit sa-i fac cadou un robot de bucatarie de la magazinul online marketonline.ro..Bunica va fi foarte bucuroasa cand ii voi oferi acest cadou.M-am mai gandit sa-i fac cadou un blender pentru a face maioneza si tot ce-i mai trebuie tot de la acest magazin de electrocasnice.. Zis si facut.I-am luat bunicii electrocasnicele cele mai importante dintr-o bucatarie.Astazi mi-am facut timp si am trecut pe la ea…stiam ca pregateste sucul de rosii..i-am scos robotul de buctarie si i-am aratat cum functioneaza…vreau sa va spun ca bunica este asa de incantata incat mi-a propus sa-mi faca si mie suc de rosii, a ramas uimita ca intr-un timp atat de scurt poate face atat de multa treaba si sa-i mai ramana timp sa-si urmareasca si telenovela, ce sa-i faci, este o bunica moderna, si acum are timp si pentru ea sa iasa cu prietenele ei.Ce credeati ca bunica nu are prietene? Pai impart tot felul de retete intre ele, se duc la film,chiar si la dans, iar de-acum isi pot da si sfaturi una alteia de cum sa-ti usurezi munca mai usor iar raciturile si preparaturile pentru iarna, sucuri si alte feluri de legume tocate, ghiveciuri vor fi de-acum incolo o adevarata placere sa le prepare. Cred ca am sa cer si eu bunicii sa ma invete sa prepar anumite sucuri, asa duc traditia mai departe si mananc si sanatos.Bunica pentru mine ramane icoana sfanta, ea a avut grija de mine iar acum a venit momentul sa am si eu grija de ea,sa-i usurez existenta si de ce nu sa foloseasca noua tehnologie.
Articol SuperBlog 2015.

Lasă un răspuns

