Beauty

Fii fermecatoare cu Farmec!

Folosesc de mult timp diferite produse profesionale de epilat si nu stiu cum de nu am descoperit pana acum aceste perle de ceara depilatoare minunate. In sfarsit am gasit produsul potrivit pentru mine pe care nu-l voi schimba multa vreme. Despre ce este vorba?

Pai despre aceste perle de ceara depilatoare minunate, cu un aspect frumos, miros placut de vanilie ce iti dau o stare foarte buna. Le-am comandat de pe site-ul Farmec si pot spune ca am ramas foarte impresionata de seriozitatea si promptitudinea de care dau dovada si de elegantul mod de ambalare, in 24 de ore le-am primit foarte frumos ambalate12804684_1007477459290283_5694423598299673326_n. Faptul ca Farmec este o firma romaneasca ma face si mai mult sa o iubesc si este verificata de mine – intr-adevar placut surprinsa ceea ce ma face sa spun despre ei ca sunt brandul nr.1 in epilare.

Weekend-ul trecut mi-am si propus sa testez aceste perle de ceara depilatoare minunate si va pot spune cu mana pe inima ca epilatul acasa a devenit din ce in ce mai usor, perlele de ceara depilatoare Farmec sunt foarte usor de utilizat, chiar si dupa mai multe reincalziri ceara are aceeasi consistenta si iti lasa pielea foarte catifelata si cu un miros placut de vanilie. Sunt foarte incantata de cum s-au comportat cu pielea si de rezultatul dorit si chiar le declar superioare produselor profesionale pe care le folosesc de cativa ani. Sunt potrivite pentru toate zonele copului si le poti folosi cu usurinta singurica. Va recomand cu incredere acest produs. Multumesc Farmec!

Lasă un răspuns

