Uncategorized

Lichidare de stoc – CumparaMisim.ro

Imi iubesc foarte mult prietenele si imi place ca desi ne cunoastem de foarte multi ani inca mai pot sa le surprind cu ceva. In fiecare saptamana ne strangem la una din noi acasa si jucam rentz și whist. Dupa ore in sir de jucat, de privit la televizor ne bagam la somn si dimineata plecam la serviciu. Saptamana trecuta a fost randul meu sa le gazduiesc. Jocul a fost distractiv si amuzant. Reactia lor, cand au vazut ce lenjerii de pat folosesc, m-a surprins enorm de mult.

Dupa ce au studiat vizuat si tactil lenjeriile, a urmat un val mare de intrebari: de cand o am, cu ce o spal, cat costa, daca isi pot cumpara si ele si altele. Fiecare raspuns pe care il spuneam, nastea o alta intrebare. Mirarea a fost si mai mare cand le-am spus ca in acest magazin online exista oferta 1+1. Am lasat la sfarsit informatia cea mai importanta: lenjerii de pat din bumbac 100% la cele mai mici preturi. La auzul acestor cuvinte intrebarile s-au terminat si toate au intrat pe site ca sa vada produsele prezentate.

Imi placea foarte mult sa asist la discutia dintre ele, sa le vad cum isi cautau lenjeria ideala. Era tare distractiv si vazundu-le pe ele in aceasta stare am intrat pe site sa imi mai comand una. Un lucru bun, de calitate se recomanda singur. Aici poti sa gasesti lenjerii de pat din bumbac 100%, bumbac Damasc, bumbac satinat, din fibra de bambus, lenjerii de pat pufoase Cocolino, colectia de lenjerii Pucioasa. Pe langa aceste produse poti gasi prosoape, halate, imbracaminte toate de o calitate exceptionala.

Uitandu-ma pe site am ales trei lenjerii pe care mi le doresc, fiecare din ele are o semnificatie aparte dar si un numitor comun. Cand un produs iti place, nu poti sa te opresti din cumparat.

i12-2-800x600

lenjerie-cu-6-piese-din-bumbac-100-pentru-pat-de-2-persoane-fabricata-la-pucioasa-cod-br111-produs-original-3384-800x600

lenjerie-de-pat-din-bumbac-100-cu-6-piese-super-elegant-pucioasa-de-lux-cod-bm69-2677-800x600

Lasă un răspuns

